Rapporten är inlämnad!

Jiiiippiiiieeeeeee
Nu har vi fått den godkänd av vår handledare :)
Den första Juni ska vi försvara den på ett seminarie och då kommer den stora prövningen.. Professorn på universitetet är inte känd för att vara snäll så det är inte alls omöjligt att vi får en del att ändra på då. Men men ....

Jag har varit så upptagen med att oroa mig för att den inte skulle bli klar att jag glömt bort att berätta att Alma tappade sin andra tand idag;)
Nu ligger den och väntar på att tandfen ska komma och hämta den. Hon är ju bara så söt vår lilla prinsessa!

Maken har jobbat med att fixa till datorn ikväll. Prio ett var ju ett antivirus system. Det har man ju fått lära sig "skydda dig väl" ha ha ha ha

Nu mina kära vänner är det snart läggdags

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!

Nu har jag varit på THIVA 6 pass. Du är lyckligt lottad som får jobba där!

Kramar

2009-05-20 @ 17:07:17
URL: http://linaishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0