Regnig dag..

Jag ska ärligt säga att jag tyckte att det var ganska skönt med regn idag. Detta på grund av att jag satt fast vid datorn...Tänk att lite "fin lir" med rapporten skulle ta sån jäkla tid! Bara att få dit sidnumreringen var ett rent helvete. Inte så svårt kanske för en del men när sidnummren inte får börja från första dokumentet utan först på nr 5 och sen skulle inte de sista sidorna var med...Gahhh...
Stort tack till min älskade man som redde ut situationen åt oss ;)

Nu skiner solen igen i alla fall


Vi åkte bort till OnOff för att försöka reda ut problemet med min lilla dator. Telia "pucken" har slutat att fungera med min dator och det handlar tydligen om att det är en inställning i programvaran som ska göras. Inte så lätt eftersom det är Linux operativsystem på den. Är det någon som är riktigt duktig på Linux så för fanken säg till oss för vi behöver hjälp!

Till kvällsmat gjorde jag köttfärssås och för första gången på 7 veckor åt jag pasta (GI pasta) och ska jag vara ärlig så var upplevelsen varken eller...så konstigt...jag trodde att det skulle bli ett "halleluja moment"!
Ja ja ....

Nu ska jag ta en promenad med vovvarna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom ihåg när vi skulle ha dit sidnr i C uppsatsen. Fy fanken. Vi höll på i 2 dagar!! Grrr.

Hoppas magen mår bättre!

Kram

2009-05-18 @ 18:47:56
Postat av: ♥ Mamma Russin

hej vännen..

så du har saknat mig?? hihi... kram på dig...:)



ja vet, visst trodde man att det skulle vara gott med pasta.. men det är ju typ smaklöst ju.. :)

jag fick ett riktigt krampanfalla jag med nu ikväll i min magen.. men nu är jag så där hård igen.. gick över efter ett toa besök och sedan somnade jag och nu är det bra igen.. skumt..



hur mår din mage??



kram

2009-05-18 @ 20:41:36
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0