Trött.....

Usch vad jag sover dåligt när jag har druckit alkohol, blääää....

Gårdagen var jätte trevlig! Kl 16.00 började det hemma hos cykelgeneralen med skumpa och snittar. Då fick vi vårt " kör schema" och det visade sig att vi skulle till Helena (fd arbetskollega till mig) och Jocke på förrätt, soppa och vitt vin (förlåt Helena att jag inte rörde räkorna men soppan var jättegod!) Det kom två andra par som jag tyvärr har glömt namnen på, jag är urdålig på att komma ihåg namn, förlåt alla berörda!

Därefter cyklade vi hem till oss och åt middag, det blev Taco med rött vin och öl till. Vi hade grannarna som gäster samt två andra par som jag aldrig träffat, de var jättetrevliga!
Efterrätten var en bit bort ca 5 km och det var hem till ett par som jag aldrig träffat innan. Det blev tiramisu, kaffe och citronlikör.
Kvällen gick så fort och plötsligt var det dags att cykla till folkets hus på efterfest/disco. Totalt var det 120 personer med på årets upplaga av cykelfest. Det har ju ökat för varje år, vem vet var detta ska sluta? Jag vet i alla fall några par som definitivt ska bjudas in till nästa år!

Vi var väl hemma vid 01.30 och det är väldigt sent för att vara mig som normalt sett inte är en kvällsmänniska. Men det är som de säger - tiden går fort när man har roligt!
Just nu har jag ont i precis hela kroppen, fötterna av allt dansande, vader och sittknölarna av allt cyklande och huvudet av ......kanske ett par glas för mycket av det goda vinet ;)

Hur som helst så är jag lite sliten idag och kommer inte att göra många knop.....ska koka mig lite kaffe nu!


Kommentarer
Postat av: Carma ♥

SV: Nä, alla pengar är ju välkomna nu liksom =)



Låter som att det blev en lyckad dag igår då!

Det gör du rätt i att det inte blir många knop idag! =)

Ha en mysig söndag!

Kramar <3

2009-05-10 @ 11:09:23
URL: http://carma80.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Ahhh! det är väl roligt att gå på fest, och träffa så många nya trevliga människor.

Lite avis är jag, men det var jätteroligt att ha båda era fina töser.

Kram Mamma

2009-05-10 @ 16:50:59
Postat av: Mamma Russin

men så trevligt ni haft det..:)



kramkram

2009-05-10 @ 20:34:03
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0