Utmaning!

Jag har blivit utmanad av MammaRussin

10 FAVORITER

  • Dialekt: Gotländska är ju coolt
  • Mat: Kyckling taco
  • Låt: "Havanna Mamma" av Veronika Maggio
  • Film: Da Vinci koden
  • Tecknad figur: Musse Pigg
  • Sport: Simhopp *ler*
  • Komiker: Robert Gustavsson
  • Veckodag: Fredag
  • Glassmak: Vanilj
  • Artist: Elvis


9 FÖR TILLFÄLLET

  • Humör:Långsam
  • Tanke: planerar inför festen
  • Kläder:Jeans & tröja
  • Bakgrund: Disney channel, akvariepumpen
  • Känsla: yrsel...
  • Tid: 16.15
  • Bästa sak: Datorn
  • Irritationsobjekt: Yrsel


8 FÖRSTA

  • Bästa vän: Borta med vinden...
  • Husdjur: Sally, Bella, Tilda & Pallas Athena
  • Utlandssemester: USA
  • Piercing: Öronen
  • CD skiva: Första skivan var Herrey`s
  • Bil: Hallonröd "Bubbla" årsmodel 1964
  • Ord: ?

7 SENASTE

  • Telefonsamtal: Mamma
  • Mat: 2 mandelplättar med ost & skivad kyckling
  • Dryck: En balja bubbelvatten
  • Biltur: En sväng till H&M
  • Tv-program: Hem till gården
  • Spelad låt: Moving on Sarah Dawn Finer
  • Köpta klädesplagg: Skor idag!


6 HAR DU NÅGONSIN

  • Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
  • Brutit mot lagen: Ja.....
  • Blivit arresterad: Nej
  • Badat naken: Ja, det har hänt nån gång
  • Varit med på TV: Ja
  • Varit med i tidningen: Ja


5 NEJ TACK

  • Skolämne: Matte
  • Mat: Blodkorv
  • Musik: Jazz & Hårdrock
  • Dryck: Whiskey
  • Djur:Spindlar


4 SAKER

  • Du gör när du har tråkigt: Hänger vid datorn eller tittar på tv
  • Du gjorde igår kväll: Låg på soffan och tittade på tv
  • Du kan höra just nu: Alma vid den andra datorn, tv:n och hundarna som busar
  • Du inte kan leva utan: Min underbara familj


3 PERSONER

  • Du kan berätta allt för: Min man Henrik
  • Du tycker om: Min familj, mitt hus och alla mina underbara vänner
  • Du inte gillar: Oärliga människor och drömtjuvar
2 VAL
  • Coca cola eller fanta: Fanta
  • Hund eller katt: Hund

1 ÖNSKAN
  • Att alla mina andra önskningar går i uppfyllelse ;)

Jag utmanar

Lina
Pauline
Bea
Tessan
Johanna


Kommentarer
Postat av: malin

Tack så mycket! Väldigt skönt att läsa alla kommentarer jag fått på detta inlägg. Skönt att höra att folk håller med mig :) Tycker att det är bra viktigt att folk slutar bidra till utseendefixering genom att vräka ur sig elaka kommentarer. Ha en trevlig helg =) kram

2009-05-08 @ 18:17:01
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0