Julpromenad

Ja igår eftermiddag var jag och vovvarna på promenad längs den vackra ån i Nättraby!
Bella är en liten frusen stackare och som tur är så har jag en stickad polotröja (som min lilla mamma har gjort efter ett mönster ifrån hemmets journal) som Sally fick när hon var mindre. Den fick Bella på sig

Visst är hon fin? Och så kunde vara ute längre än vad vi brukar, tjoho!

På tal om att vara ute så letade jag som en tok efter mina långkalsonger innan vi skulle gå ut men de är verkligen försvunna! Grrrrrr.............. Det fick bli dubbla vanliga byxor, suck.....
På eftermiddagen var vi på Rusta och då hittade jag två olika underställ, ett i fleece och ett mer traditionellt. Jag kunde inte bestämma mig för vilka jag skulle välja så jag tog bägge!
Här ska minsann inte frysas nått i vinter (jag känner på mig att det snart kommer snö på riktigt!)

När vi ändå var ute och for i mellandagsrean så åkte Henrik tillbaka till Elgiganten, (där var det mer hysteriskt än dagen innan) men han fick i alla fall tag på en GPS navigator, så nu ska vi väl hitta bort och hem!
Vi tackar våra föräldrar för den julklappen (vi hade ju önskat oss pengar i julklapp så att vi kunde köpa just den bästa!) idag får vi väl ta en tur och testa den!

Mannen var med några kompisar på konsert igår "The Bones" på telenor arena Karlskrona. Han har ju förvisso just stigit upp men jag tänkte jaga med honom ut på en promenad med hundarna, lite frisk luft har ju ingen mått dåligt av!

Ha en skön dag alla!
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sophie

söt hund och tack (:

2008-12-28 @ 14:24:12
URL: http://soffoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0