Brev till tomten!

Idag har jag suttit hela j***a dagen och pluggat, grrrrrr

Bella börjar känna sig hemma hos oss, tar sig en del friheter och jag kanske inte har varit tillräckligt uppmärksam......hmmm får nog jobba lite på det (ska bara få tiden att räcka till på nått magiskt sätt!)

När jag hämtat Alma så åkte vi till närmaste gula låda - Alma skulle posta sin önskelista till TOMTEN!

framsida


baksida


brevet


Jag tog mig en paus och tog med mig vovvarna på en promenad.
Det ÄR vackert längs ån......


Ikväll tog jag (återigen) upp kampen mot de där jäkla gråa håren.
Jag har räknat ut att jag kommer lägga en förmögenhet (som jag inte har) på hårfärgningsmedel. Jag är inte redo för att bli grå än.....nån som har en annan bra lösning?

Har ikväll pratat med Anette Riis, alltid lika kul att höra av henne. Det går jättebra med Nova!

Nu ska jag lägga Alma (ber en bön för att det går utan bråk ikväll....)
Ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0