Halloween fest

Ja igår hade vi ju halloween fest här i huset.
Alma hade gjort en fin bild som satt på ytterdörren!


Så här "tjusiga" såg vi ut!
Så himla skönt att slippa fixa till sig, den enda förändringen jag gjorde var att ta av mig glasögonen!
Henrik letade däremot upp sina finkostymer från sin under-jorden-period som han hade när han var i Ryssland.
Kavajen, hatten och medaljerna - allt är faktisk äkta vara! (om inget annat så kända man det på lukten på kavajen!)



Den ryska soldaten hade visst fått ett skotthål i pannan.....


Sen kom en skum kopia av en av Kiss medlemmarna förbi, kunde inte bringa klarhet vem det igentligen var....


Dessa stiliga "herrar" hade jag nöjet att ha till bordet!

Kvällen var kanonkul och så många häliga skratt. Nu har vi ju dessutom fått reda på en del roliga fakta om våra grannar. kort sammanfattat så lider vi alla av viss tvångsmässighet, det är inte bara jag som är slav under "Hem till gården", en del har bögfobi och andra äter inte saker som bor i havet....

Jag gjorde mitt bästa för att bli något berusad i alla fall men det hände ingenting! Märkligt fenomen som drabbar en ibland . Vid andra tillfällen tjongar det till i huvudet efter en halv cider och går drack jag........en viss mängd och inget tjongade till alls!


Det jobbiga kom sedan när jag skulle gå och lägga mig (inga snuskiga tankar nu!) Jag kan bara inte sova när jag har alkohol i kroppen (jaha nu märktes det minsann att man intagit en del!) inte så att det snurrar i huvudet eller så utan jag blir bara väldigt vaken!
Och när man ändå är vaken så kan man ju ligga och rabbla anatomiska och fysiologiska termer......

Vi strax efter 8 i morse steg vi upp och såg i vardagsrummet hur fantasiskt roligt vi hade igår!
Så nu är det röja som gäller!
Återkommer ikväll!
Kram till alla goa människor


Kommentarer
Postat av: Annahoj

Ni ser ju lika spookie ut som familjen addams. Ni ser ut till att haft trevligt. Själv var jag hemma och tog det lugnt. Hade berit på magen. Gott. kram

2008-11-02 @ 13:43:27
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: bea

klaga inte på mig... du klädde ju inte heller ut dig....

2008-11-02 @ 15:29:11
Postat av: bea

Klaga inte på mig...Du klädde ju inte heller ut dig....

2008-11-02 @ 15:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0