hemma med bella

Ok, nu är vi hemma med Bella! Det har varit en lång dag med 9 timmar i bilen....
Utsikten på Orust var det inget fel på



Bilderna är tagna genom fönstret i bilen...

Hemresan har gått bra, Bella har sovit i princip hela tiden i baksätet med Julia

Stannade 2 ggr så att hon fick kissa lite.
Alma blev ordentligt överraskad när hon kom hem och så glad!
Men valpar har vassa tänder och de råkade Alma ut för direkt :(

Jag tycker att Bella har funnit sig väl till rätta hos oss, det ska bli spännande att se hur natten blir!


Hon kopplade av bra hos husse...

Kommentarer
Postat av: Mia

Hur reagerade Sally på den nya familjemedlemmen?

2008-10-18 @ 21:34:30
Postat av: Annahoj

Idag kommer vi och tittar på lilla Bella. Kram syster yster

2008-10-19 @ 12:10:32
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: B

Så skönt att du/ni skaffat valp så du får lite att göra.

Du som rullar tummarna jämt .. ; )

Ska kolla upp det ekonomiska välkomnandet för tjänstledigas del .. samt försvara det.

Har inte kommenterat dina bilder innan men känner mig nu god och generös nog att säga att det är då f-n att en liten mobil och du tar så bra bilder .. och blänger hotfullt på min stora C/Kanon



Kram, Snygging.

2008-10-19 @ 15:13:51
Postat av: B

.. att det är julfesten jag ska kolla upp förstår ju alla som läser, eller hur?

2008-10-19 @ 15:15:09
Postat av: Lina

Åhhh vilken underbar och fantastisk liten fyrbent vän!! Är så glad för er skull att Bella kom till er! Nu är det minsann tid för mig att komma till Nättraby och mysa lite!

Håller tummarna att B kommer ordna in dig på julfesten så vi får dansa på borden!

Kram kram

2008-10-19 @ 16:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0