nu

Jag har gjort det, jag har gjort det, jag har gjort det, jag har gjort det.......
Vadå?
Jag har klippt av mitt jätte långa hår!
Så nu känner jag mig naken! Det var riktigt jobbigt att se längderna falla ner på golvet. Jag tror att hon har klippt ca 35 cm och därefter klippt upp det!

Tack Anna på Stråh för att du förstod mitt ostrukturerade prat om hur jag ville ha det, för egentligen kändes det omöjligt för henne att uppnå min önskning om hur det skulle bli.
Ungefär så här: -Jag vill klippa det kortare fast jag vill att det ska se långt ut, ingen tant frisyr (för att alla klipper sig korta när de passerat 33 år!) det ska se fräscht ut fast lätt att sköta, jag måste kunna sätta upp det i svans (annars känner jag inte igen mig för att jag är ju fast i "hårsnodds träsket") och när jag har det löst vill jag inte att det faller fram i ansiktet!
Återigen, tack till dig Anna!

Det kommer ta en stund att hämta sig irån chocken....

Idag var det min tur att följa med Alma på gympan. När vi gick hem därifrån så såg vi månen som bara är halv i dag. Då sa Alma: Där uppe på månen bor tomten. Jag vill åka till honom och hälsa på.
Hmmm sa jag, det går inte att åka dit.
JO, sa hon då, vi kan ringa en rörmokare och be honom göra en raket för det är sånt som en rörmokare gör!!!!

Nu får jag väl återgå till cellen...

Kommentarer
Postat av: Lina

Tror du är skitsnygg i din nya frisyr!!! Vill se en bild nu!!!! Kram på dig tjejen!

2008-10-08 @ 19:15:35
Postat av: Annahoj

Jag tror säjert du är jätte fin i din nya frisyr.,, Hel skön komentar av alma, det dära med rörmockaren. Kramizzar

2008-10-08 @ 23:09:42
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Mia

Du kan väl lägga ut en liten bild? ;)

2008-10-09 @ 11:55:31
Postat av: B

Modigt! Härligt! Jag måste ta med kameran fredag ..

2008-10-09 @ 17:03:16
Postat av: Anders

Vilken underbar kommentar av Alma. Hoppas inte det är Bengan på Lyckeby rör som bygger raketen för då lär det saknas både skruvar och landningsställ...Ha de bra i höstrusket, här nere ska det bli 32 grader på söndag. Puuhh...

2008-10-10 @ 14:15:27
Postat av: Jenny

Jag klipper mig också hos Anna på Stråh. Hon är verkligen superbra! :)

2009-02-06 @ 21:34:37
URL: http://myengla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0