Galet

Jag var tvungen att sköta om lite skolarbete idag via läroplattformen "Blackboard" och Alma sa att hon bara skulle fixa lite på sitt rum, fixa dockteater! Mmmmmmmm svarade jag lite lagom frånvarande.
Så ropade hon att vi fick komma in och se så fint hon hade gjort!


Kreativt eller hur!

Annars går det ganska bra med hennes koppor. De blev inte så många som jag befarat. Så här ser ryggen ut!


Nu har hon bara ett par koppor som det är "vatten" i så när alla har torkat in kan hon få gå till dagis igen!
Hon längtar efter kompisarna.

Jag åkte in till stan en kort sväng i em för att lämna in mina fina ringar för att göra dem lite större! Bägge ringarna (vigsel & förlovningsring) är ganska breda och passar egentligen, men tillsammans är de mer än en cm breda och då känns de för små på nått konstigt sätt. Jag har funderat länge på att göra vid dem men sen ska man få tummarna ur oxå!
Idag fick jag det!

Konstigt fenomen men dagen har försvunnit väldigt snabbt.
Jag fick en cool bild av Henrik

Han fick åka helikopter idag. Jag blir faktiskt lite avundsjuk!
Saknar dig darling!

En stor kram till alla mina trogna läsare!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars lilla Alma, jag trodde inte att det kunde bli så mycke. Krama henne från Mormor och Morfar

2008-09-30 @ 19:47:43
Postat av: B

Jag blir så glad när du i Linas blogg tar hänsyn till mitt känsliga sinne. Du är en fin människa och jag saknar dig.



; )

2008-09-30 @ 22:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0