Sen kväll med Anne

Nyss hem kommen från mitt första IVA-pass. Dagen har varit spännande och intressant. Fick se hur snabbt läget förändras på iva, ena stunden hyffsat lugnt och nästa sekund kom det två patienter (dåliga) nästan samtidigt. Kompetensen är hög och det var stimulerande att få vara med!

I övrigt är mannen "dyngtrött" (som vi säger här hemma), Julia har ramlat och slagit i en tå så nu haltar hon och har ont, Alma är sitt "vanliga jag" (med allt vad det innebär) och jag........kommer troligen få svårt att sova!

Skönt att dagen gick bra för lilla mamma!
Sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: J

Jag tog bort inlägget för jag gjorde lite ändringar i blogg inlägget. Kram

2008-09-22 @ 22:43:30
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Lina

Tror nog att kompetensen kommer att stiga i mängder när du kommer dit! Imon ska jag till jobbet efter en 4 dagars ledighet! Kan man gå i förtidspension vid 28?? Kram

2008-09-23 @ 02:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0