Fredag, åh vad underbart!

Så skönt att denna vecka snart är till ända! Så vad har Ni för planer idag då?

Jag ska strax bege mig till skolan (hmmm måste bara försöka göra mig respektabel först!) så nu har jag pratat allvar med Bella. Om hon sköter sig bra så ska hon få ett extra gott ben när jag kommer hem. Undrar om hon fattar?!

När mannen kommer från jobbet så får vi väl åka och titta på vilken torktumlare som vi ska köpa...suck...
I den takten som jag tvättar hinner jag inte få tvätten torr, och ärligt talat så blir handdukar bara hårda och raspiga om man inte torktumlar dem så att de blir sådär mjuka och fluffiga. Eller vad säger ni?

Solen skiner från en fullkomligt klarblå himmel, kan det bli en bättre start på den här dagen?

Jag önskar alla en härlig dag ♥
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0