Gud...

Jag mötte gud idag, (nej det var inte en thoraxkirurg ha ha ha ha) utan det var min underbara sjukgymnast.
Guuuuuud så underbart när han masserade och forcerade min nacke. Jag ska dit igen på onsdag, nice!
Alma har ju varit ledig idag så vi var en sväng på stan och fixade present till min stora syster som fyller år i helgen och vi ska dit ikväll och fira henne.
På eftermiddagen så har jag och Alma varit ute och njutit av det fina vädret. Sååååå skönt!

Systern hade otur med sin katt Bosse idag. Har var ute och skulle ju "bara titta lite närmare på den jätteroliga saken som låg i det höga gräset". Jodå Bosse blev huggormsbiten i näsan!
Syrran fick kasta Bosse och sig själv i bilen och åka till veterinären där han blev inlagd med dropp och smärtstillande. Vi kommer nog få en mer utförlig rapport om dettta ikväll men tydligen såg han ut som en handboll i huvudet den lille stackaren!

Ha en skön kväll!
Kram ♥

Kommentarer
Postat av: ♥ MammaRussin

jag hatar hatar ormar, det är ett riktigt äckeldjur!!!

läste ett bra uttryck en gång och det har blitt lite som ett ordspråk för mig.. - Smek dom med spaden..;)



skönt med lite massage.. det är aldrig fel..hoppas ni mår bra förövrigt och får en underbar helg..:)

KRAM

2009-04-24 @ 18:37:26
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Lina

Stackars Bosse!

Och hemsk bild!

Jag kan inte se en orm utan att få känslan av att falla i koma!

Imorgon går avfärden och på måndag går flyget! Kram med förhoppning om en härlig vecka!

2009-04-25 @ 14:28:29
URL: .http://www.linaishav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0