Lunch

Nu har vi just suttit på altanen och ätit lunch.

Solen gassar och det är precis hur gott som helst ;)
Dagens lunch blev fläslfilé från igår, svampröran och nygjord supergod omelett med jarlbergsost. Mmmmmmm
Mannen tvättar bilen och jag.........sitter i solstolen och latar mig! Nice!

Barnen (Alma och hennes kompis) satt vid lekstugan i stället och åt lunch.


Jag har även passat på att fixa mina fötter när jag ändå satt i solen och gjorde ingenting. Allt gick bra tills Bella snodde min fotfil och tuggade sönder den Grrrrrrr

Nu ska jag ha en kopp kaffe och fortsätta att göra just ingenting
:)
Kram

Kommentarer
Postat av: ♥ MammaRussin

låter som ni har samma underbara väder som vi har..:) jag är så glad för mitt minus idag.. :) firar med lite 70% choklad..tsss.. krmakram

2009-04-10 @ 13:31:10
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0