Ny dag och nya möjligheter!

Oj så deppigt det var igår då :blush:

Ok men idag är det en ny dag som jag hoppas ska vara bättre. (Vaknade dock med värk i axeln....)
Idag är det skoldag med seminarie på filmen som jag såg i helgen. Då ska väl den ältas och vältas och analyseras i ett par timmar, pust....
Alma hostar rejält så hon ska vara hos farmor och farfar idag. Tack till er! Julias påsklov är slut så hon är tillbaka i skolan.
Glömde berätta igår att min kära make har vaxat min lilla bil ♥
Nu måste jag gå och göra mig respektabel (försöka i alla fall) för att möta världen utanför!

CU

(Bilden har jag snott av Lina med godkännande, Tack!)

Kommentarer
Postat av: E M M

SV: tack detsamma! :)

2009-04-14 @ 09:13:15
URL: http://eemmap.blogg.se/
Postat av: ♥ MammaRussin

hoppas du får en fin dag vännen... KRAM

2009-04-14 @ 09:31:06
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0