Rufsig i håret

Idag har jag varit hos världens bästa sjukgymnast igen, helt underbar men när man går därifrån är jag ju helt rufsig i håret... :D
Ja då kan man ju börja undra vad han har gjort med mig men skönt var det i alla fall!

Jag har fått hem provbågarna som jag beställde i måndags men jag hann inte prova dem innan jag stack iväg idag. Hoppas att de är bra! Fortsättning följer...

Imorgon ska jag stiga upp 05.10 igen....åh hemska tid på dygnet! Men det är spännande att vara på thiva så det gör inget. Idag har vi haft en riktigt instabil patient, hemskt att erkänna men det gillade jag verkligen! Lärorikt men oj så trött jag är nu...
Sängen kallar!

Ha det bäst!
Kram ♥

Kommentarer
Postat av: ♥ MammaRussin

hej gumman..



ja det var tråkigt att det inte funkade på mig, men jag tycker det borde ha satt fart på magen efter 4-5 dagar nu.. nu har jag tagit mig en hutt lactulos isl..:)



hur går det med maten?? det går trögt för mig nu, börjar tappa lusten.. :(



kramrkam

2009-04-29 @ 21:48:47
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Carma ♥

Vad jobbar du med?

Ha en supermysig Valborg!

Kram

2009-04-30 @ 17:27:31
URL: http://carma80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0