Vi har plockat poäng!

Idag när jag var på väg till skolan så ringde de ifrån dagis och sa att Alma inte kände sig bra. Som väl var så hade farmor och farfar tid att åka och hämta upp henne och ta med henne hem till sig. Tusen tack för det
Vi jobbade på bra med rapporten och mailade sedan den till vår handledare. Som jag undrar om vi någonsin kommer bli klara med den! Varje gång vi tycker att vi har kommit en bra bit på väg så får vi tillbaka den med kommentarer om allt vi ska ändra på. Oftast handlar det om småsaker som ex ordföljd och referensteknik. Eftersom ämnet är vårdvetenskap så är det kvalificerat ordvrängeri!

Nytt på Bella fronten.....tada, det står 2-1 i kampen om vilken sida om gallret som Bella ska vara på, så vi plockar äntligen poäng där :D

Ikväll orkar ingen laga mat så det blir pizza för familjen och en brödlös kebab till mig. Gott!
Ha en skön kväll!
Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne Olofsson

Jag vet precis hur du känner det med din vårdvetenskapl. Håller själv som bäst i att färdigställa en C-uppsats i ämnet! Man tror att nu har vi kommit en bra bit för att sedan bli medveten om att så inte var fallet. Men jag "tror" faktiskt att jag/vi är en bit på väg nu. Vad handlar din rapport om?

Ha dé

2009-04-17 @ 23:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0