Vackert

Ja det är verkligen en vacker stad vi bor i

Här står jag på trappan till makens jobb, hyffsad utsikt eller vad säger ni?
(fotat som vanligt med mobilkameran)


Igår var vi på middag hos systern som fyller år. God mat naturligtvis! En annan rolig sak var att vi blev presenterade för lillasysters nya pojkvän. En riktigt trevlig kille så nu håller vi tummarna för dem och önskar all lycka!

Jag har faktiskt inte vaknat av yrsel en enda gång inatt, åh så skönt!

Idag på förmiddagen så har jag äntligen skrivit klart min enskilda rapport så jag tänkta lämna in den på måndag. Solen skiner och det är helt underbart. Nu ska jag sätta mig på altanen med en kopp kaffe och invänta Marie & Tobbe (veterinären) vi ska grilla och som vanligt så blir det mycket hundprat! Alma och Isak är hyffsat jämngamla så de leker så bra ihop.

Återkommer!
CU, Kram ♥

Kommentarer
Postat av: ida

vilken fint utseende din blogg har! :D

2009-04-26 @ 10:16:40
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0