Varför ...



ska det vara så svårt att överlista en dansk/svensk gårdshund? Just nu står det 2-0 till Bella :mad:

De insatser som vi gjorde igår för att få Bella att stanna i hennes avgränsade utrymme hade ingen som helst nytta till vår fördel. Hon hade överlistat husses stängningsanordning och lyckats komma ut i hallen igen..suck...
Idag blev offret mina "fin skor" och Almas inline hjälm. Skohyllan (som jag för övrigt köpte för ett par månader sedan) ja...av den finns det bara spetor kvar :(

Henrik har förbättrat stängningen på grinden, hoppas att det fungerar!

Imorgon ska jag till biblioteket och skriva på rapporten med Mia om Bella då är på fel sida kompostgallrena så blir det hårdhandskarna med Bella. Det innebär att det blir en stängd kompostgaller bur till henne (med tak!)
Känn på den Bella!

På tisdag ska jag på ett möte med mitt nya jobb på Thiva = Thoraxintensiven i Karlskrona. Jag börjar faktiskt bli nervös, jösses det har liksom gått upp för mig att jag snart är färdig IVA sjuksköterska. Samtidigt som det känns lite läskigt så är jag så sugen på att börja jobba och dessutom är personalen på Thiva är jättetrevliga!

Mannens finger bultar idag oxå men han har ändå "dragit sig" iväg på ett möte ikväll.
Ha! Det innebär att jag med all säkerhet kan titta på hem till gården ikväll ;)

Ha en skön kväll!
Kram ♥



Kommentarer
Postat av: ♥ MammaRussin

hälsa bella att nu får hon ge sig!!! buren är inte så kul.. ;)



min kompis två jack russels sitter i bur när de är själv hemma.. de två pojkarna kissar överallt och tilloch med bajsar annars när de är själv..:(



nu är lo dålig igen och vi får ingen tid till vc.. jag blir så trött på dom... nu får vi vänta till kvällen och ringa till jouren... :(



kramrkam

2009-04-17 @ 13:51:11
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0