del 2...

Gahhhh, nu har vi ägnat timmar åt källarröjning, det verkar ju aldrig ta slut!!!
Hur i hela hissingen kan man bara ha så mycket skräp, bra att ha saker(hittade typ 5 passare), sentimentala minnesprylar (en miljon teckningar som barnen har gjort), böcker, kläder, möbler (man vet ju aldrig när man behöver 13 extrastolar!)
en gammal stenmangel nån som vill köpa den? samt en massa andra saker som man faktiskt hade glömt att man äger!
Det lustiga med detta är att det är lika mycket prylar varje gång vi röjer!
Jag har en liten konspirationsteori om att våra grannar är inne i vår källare när vi inte är hemma och fyller på med sina prylar ha ha ha ha.....

Alma och Julia var ute och åkte pulka under tiden vi var i källaren så jag satsar på att åka pulka imorgon istället!
Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Lina

Shit vad jag har missat mycket!! Har ju inte hunnit med att läsa bloggen på evigheter! Underbaar bilder du lagt upp!! Nu ska jag försöka uppdatera min egen blogg!! Tack för er fina blomma på nyår!

Hörs snart hoppas jag!!

Kram kram

2009-01-04 @ 14:42:39
URL: http://linaishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0