Ny design!

Ja mitt i all sjukdom så är jag glad!
Som jag nämnde innan så har jag alltså vunnit en bloggdesign, visst är den fin?
Stort tack till www.bloggdesignbymalin.se

Jag är också glad över att min Julia kom hem idag och berättade att hon fått MVG på sitt religions prov!

GRATTIS lilla älskling!
kika gärna in på hennes blogg som oxå har fått ett nytt utseende Julias blogg
Det ska vi fira ikväll!

Jag har annars idag läst mina läxor i sakta mak, jag känner mig helt orkeslös blääää

Alma har piggat på sig och har spelat spel idag och fått i sig lite mat. Jag mår "sådär" så jag får väl fortsätta be böner för att slippa kräksjukan - faran är inte över än! Huuuuu så hemskt.

Nått som är mindre bra är att vår hemtelefon fortfarande inte fungerar Grrrrrrrr

Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: | Malin |

Roligt att du blev glad för designen :) Oxå passar jag på att hälsa dig välkommen till min andra blogg, där jag kommer att finnas nuförtiden :)

2009-01-29 @ 16:25:02
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: Pauline

Grattis till designen, den är jätte fin ! :D

Om man köper H&M:s ögonfransar bör man köpa ett annat lim, för det limmet man får med är inte jätte bra. Brukar lossna efter ett tag. Jag köper ett lim som heter Depend och det är mycket bättre, plus att man får både ett svart och ett genomskinligt lim :)

Och det enda tipset jag kan ge dig är att man ska sätta lösögonfransarna så tätt som möjligt intill din egna frasnar, annars får det ett glapp och då syns det att det är fejkt.

Plus att du måste mäta upp lösögonfransen mot dina egna ögon, för lösögonfransarna är alltid längre än dina skälva. Så man får klippa i sidorna, och alltid den sidan som lösögonfransen är längst.

Jag ska ha dom på lördag, om jag kommer ihåg, så kan jag lägga upp bilder och visa hur man gör :)

Ha det bra! Kram

2009-01-29 @ 18:34:45
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej hej igen..:)

du hade det så trevigt här så jag kommer tillbaka..;)

vad skönt att du mår bra än.. inte kräks inte kräks.. tjihoo för mvg.. tyckte mig see att hon gick i sjuan.. :) va kul, min stora dotter går i 8an och sonen i 9an.. :) visst är det ett lyft för betygs oron när de kommer hem med så bra betyg..:) kul att jag hittade dig.. det finns inte många tonårsmammaor som bloggar.. inte vad jag hittat iaf.. men småknoddsmammor finns det i drivor.. inkl mig själv då, hihihi..

ha det gott så hälsar jag på snart igen..:)



kram ;)

2009-01-29 @ 23:17:43
URL: http://enburkrussin.blogg.se/
Postat av: Annahoj

Grattis till den nya loooken! Den klär dig. Varm kram Lill syster yster.

2009-01-29 @ 23:31:47
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

du är utmanad, om du vill ..:)



kolla in på min blogg..:)



kramkram

2009-01-30 @ 13:24:31
URL: http://enburkrussin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0