Slut på ledigheten och tillbaka till verkligheten!

Ja så var julen över (fast jag har ju lovat Henrik att låta ljusstakarna och adventsstjärnorna vara kvar i fönstrena en vecka till) och samtidigt som det har varit helt underbart att vara ledig så ska det bli skönt att komma tillbaka till verkligeheten, jösses nu har man ju igen koll på vilken veckodag det är!

Idag har jag haft en het och flåsig dejt med Mr Crosstrainer! Det var ca 5 veckor sen sist , men trots det så lyckades jag göra 5 km på 26 minuter! Det är jag jättenöjd med!
När jag hade gjort det så kunde jag med gott samvete lägga mig på soffan och slappa, jag tittade på de avsnitt som jag hade kvar sen innan jul av det underbara "hem till gården".
Det var faktiskt ett riktigt hallelulja moment ha ha ha ha ......
Till middag blev det mammas jättegoda ugnsrösti med fläskfilé mmmmmmmmmm vad gott!

Jag har ägnat en del av dagen åt att granska vetenskapliga artiklar, det är liksom baksidan av att plugga vidare till IVA-sjuksköterska....
Ikväll blir det läggdax i vettig tid eftersom vi alla (utom Julia som börjar med en studiedag!) ska upp tidigt och iväg till dagis, skola och jobb.
Ha det bra alla!
Kraaaaaaam

Kommentarer
Postat av: sara

hej anne :)

tack för en roolig addning på ansiktsboken :)

hade en riktigt skoji utekväll me syrran din. . har jag allti med henne =)

nu ska en annan åxå kastas in i verkligheten. . efter ett alldeles för långt lov haha

man ha blitt alleles bortskämd med å sitta å fisa i soffan å glo tv =)

kram pårej!

2009-01-06 @ 19:24:31
URL: http://bemoddesson.blogg.se/
Postat av: Annahoj

åå jag längtar så till i morgon. Tillbaka till skolan, och vardagsrutiner, gott.

2009-01-06 @ 19:43:50
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Pauline

Tack så mycket :) Det röda är i andra rummet. som jag ska ha som mitt sovrum. :) Men jag ska göra klart rummet imorron och lägga upp bilder :)

2009-01-06 @ 21:17:39
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0