Växjö, igen....

Jag har vaknat ca en gång i timmen hela natten, jag var livrädd att försova mig eftersom jag skulle köra hemifrån redan 06.40! Som om jag nånsin försover mig!!!
Dagen gav mig inte ett jota :(
En professor föreläste om olika vetenskapliga artiklar. Det var så tråkigt så att jag nästan bara svimmade! Imorgon hoppar jag över två timmars föreläsning i Växjö och ska åka till BTH med Marie O istället för att börja söka artiklar till vår rapport som vi ska göra.

Efter jag kommit hem så ringde Lina och vi pratade en rejäl stund, nu hoppas jag att hon tar sig i kragen och letar upp en tid när vi ska träffas!
Sedan tog jag tag i något som jag verkligen inte gillar. Jag bytte vatten i akvariet. En sak är säker - akvarie vatten smakar INTE gott!!!! Hur jag än anstränger mig så får jag ändå alltid vatten i munnen i från slangen, Bläääääääa
Arne (grodan) blev överlycklig när han fick nytt vatten för nu far han runt som om han hade eld i baken! Ove (räkan) har jag inte sett till, hoppas att jag inte mosade honom under en sten.....

Julia är superduktig och står i sitt blivande rum och målar element. Kul att hon vill hjälpa till.
Henrik ska bygga innerväggar i hennes blivande rum men nu ska han åka på utbildning tidigt imorgon bitti och kommer inte hem förrän på torsdag, typiskt!
Han har aldrig varit iväg så mycket sen han började jobba på kustbevakningen :(

Ja ja det löser sig nog.
Ha en skön kväll! Kram


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken vacker bild! Är det du och Henrik i Nättrabyån? Haha!



Ove har jag käkat upp!



Kram och tack för pratstunden igår! Förslagstider kommer när jag mår bättre! Idag är det riktigt illa!

2009-01-20 @ 15:57:40
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej Anne!

Vad bra att du bloggar på så att jag kan följa er i skolan. Låter inte kul att köra till växjö i "onödan", men det vet man ju tyvärr aldrig innan! Såg dock på blackboard att alla blev godkända på grupptentan! grattis till oss!!

Själv går jag bara runt och försöker hitta på roliga saker att göra, inte så lätt när alla andra pluggar eller jobbar... Menmen, det är skönt att bara ta det lugnt!

Hälsa de andra! KRAM

2009-01-20 @ 16:08:20
Postat av: Mamma o Taxifar

Ja det skulle jag vilja se den dagen då du försover dig. Kram syster yster

2009-01-20 @ 16:33:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0