Vinst!

Men detta är ju inte riktigt klokt!
Jag var ju som sagt var på vinlotteri med mitt nya jobb igår kväll. Fantastiskt trevligt och vi var 18 personer närvarande. Jag hade verkligen inte tänkt att vinna men ödet ville annorlunda! Min plan var att gå dit och se hur det fungerar med vinlotteri (är ju på upplärning även i det ämnet!) samt att lära känna och ha en kul kväll med mina nya arbetskollegor!
Efter drink, mat och efterätt så var det dags att dra en vinnare.....och det blev ju JAG!!!

Plötsligt så kändes det som om hjärtat stannade för att sedan rusa på i 300 knyck.
Hjälp jag vann!
Det första jag tänkte var: Åh herre gud var ska vi sitta? Har jag stolar och bord så att det räcker? Kan maken möjligen bygga ut huset?  Vad ska jag bjuda på och skit vad jag måste städa innan, ha ha ha....  

Detta innebär att om 3 månader är det min tur att ha vinlotteriet hemma hos mig;)
Jag har en liten plan om att det kommer att vara vackert väder så att vi kan sitta utomhus och njuta av att maken grillar fläskfilé till oss! Det ska verkligen bli roligt så missuppfatta mig nu inte! Det känns ju bara så konstigt att på allra första gången man är med i ett vinlotter släpar hem 14 flaskor vin!
Det kan bli en riktigt trevlig sommar det här!



Ha en skön dag alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig fångst du fick. ler*

2009-06-13 @ 14:01:44
Postat av: Susanne Olofsson

Hej Anne

Vad kul att du vann! Jag anmäller mig här som första person till att hjälpa dig dricka upp innehållet i flaskorna innan de blir för gamla! Vilken dag ska jag komma?

2009-06-13 @ 14:28:23
Postat av: Lina

Jag visste det! Jag sa ju innan att du skulle vinna! Haha vad roligt! Du kommer inte behöva gå till systemet eller åka till Tyskland på 18 år!



Firmafesten med 55an var grymt lyckad! Jag saknade dig!



Kram

2009-06-13 @ 15:12:52
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

haha.. underbart..

när ska vi dricka upp dom?? ;)



KRAM

2009-06-13 @ 19:32:54
URL: http://enburkrussin.wordpress.com
Postat av: mia iva

hahaha nu har vi vin så det räcker för en myskväll...ge mig ett datum nu då!!!!

2009-06-14 @ 01:10:34
Postat av: Anonym

GRATTIS till vinsten;)

Kram Mamma

2009-06-14 @ 10:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0