Förvandlingen har skett

Tänka sig att jag har fått tillbaka min lilla dator i en ny skepnad.. Den har fått microsoft Windows i sig ;)
Nu hoppas jag att den kommer att fungera smärtfritt, längtar bara efter en office installation oxå!

Var och hälsade på lite på mitt nya jobb idag, vilka trevliga människor!

Annars har jag mest suttit och pluggat idag. Det ska bli så skönt när man äntligen ska börja jobba för när man kommer hem från jobbet är man ju ledig. Nu är jag aldrig ledig! Skolan och alla arbeten bara maler i huvudet hela tiden.

Igår när jag och Julia var på promenad med hundarna så plockade jag med mig både hägg och syren kvistar och satte i en vas här hemma och det doftar så ljuvligt gott i huset!!!
 
Nu ska jag gå och plantera om mina tomat plantor.
Ha det bäst


Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Russin

hej gumman..:)



såg min kommentars ruta konstig ut.. men den funkade.?? eller?. jag har ändrat den för det är så många som inte kunnat kommenterat tydligen.. :( men nu kan de det.. eller vart det galet för dig nu??



fint med hägg och syren, och luktar så gott, passa dig att inte häggen blommar över inne, då luktar den kattpiss, hihi.. men det är säkert..



mera mag snack igen..;) undrar om min mage börjar säga ifrån.. för igår och idag har den blivit hel galen och bunbblig och krampig efter maten.. men grädde, riktig grädde.. kanske ska ta och gå ner på matlagningsgrädde?? vad tror du.. det kanske bara är något just nu.. för 2an har jag minsan fått göra idag, heregud.. måste ha gått ner flera kilo, haha..:)



nä nu ska jag sova, fick ett extra jobbpass imorgon.. nice..



kramkram vännen..

2009-05-19 @ 21:53:29
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0