Nu är det fredags mys!

Jag började dagen med en lätt yrsel :(
Satte mig sedan efter frukost med rapporten för tills på tisdagens seminarie måste vi vara väl pålästa...suck...
När jag ändå satt där så kom jag på att jag kunde ju sätta i hårfärgen under tiden (gahh, de där jäkla små grå håren) smart tanke men mindre smart att jag glömde bort det så färgen satt i alldeles för länge! Hoppas nu att inte håret får spunk och plötsligt ramlar av skalpen!

Julia hade friluftsdag i skolan och kom hem och åt lunch med mig, så mysigt att det bara var vi två ;)
Trött var hon lilla stumpan och somnade en stund på soffan i uterummet.

Hade sedan ingen som helst lust att sitta och plugga så jag gav upp och åkte till dagis och hämtade Alma. Hon och jag åkte sedan runt i ett par skoaffärer, jag behöver ett par nya låga sommarskor men hittade inte ett enda par ....

Ja ja, det var väl inte meningen. Ikväll blir det fredagsmys med familjen. Vi ska köpa hem pizza (kebab utan bröd för mig) och sen ska vi bara umgås och lata oss tillsammans. Såååå skönt!

Vad brukar Ni göra som fredags mys???

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Carma ♥

Jag har också ätit kebab idag, mumsigt ;-)

Idag har varit en lat dag för mig!

Har du haft en bra dag?

Kramar om <3

2009-05-29 @ 20:28:56
URL: http://carma80.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

sitta och spanan in bloggar, äta naturgodis eller ben & jerrys eller ha tjejkvällar med mina vänner eller ibland middagar med familj och sådär! fredags mys är mysigt :D

Hoppas du får en fin kväll!

2009-05-29 @ 21:57:07
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0