Ösregn och solsken!

Efter en ganska sömnlös natt vaknade jag av att det ösregnade utanför. Det var bara så mysigt att ligga där stilla en stund och lyssna på regnet.
Sen var det dags att börja dagen. Jag packade  picknick till Alma för de skulle ha avslutning på kompisklubben!

När hon fick se sin lilla picknicklåda så sken hon upp som en sol och sa: -Tack snälla mamma, du är bäst!
Gissa hur mycket det värmde
 ;)

Ett par timmar efter så sken solen från en nästan klarblå himmel, nice! 
Jag hade en date med min alldeles underbare sjukgymnast idag som ser till att hjälpa mig med min knasiga nacke. 
For sedan vidare i skolärende och träffade på Linda. Det var minsan inte igår man träffade henne!

På BTH träffade jag Benita som skulle lämna över mina kardiologiböcker samt deras fördjupningsarbete. Hoppas att det finns tid en dag att bara sitta ner och fika eller så. Hör av dig Benita om du är i denna stan någon dag! 

For sedan vidare och hämtade Alma på dagis och när vi kom hem så hade Julias kläder kommit från HM, lyckan var total! Sedan satte sig Alma och Julia och trädde halsband och jag är bara så nöjd över mina dag och min fantastiska familj  som bara är bäst!!

Efter maten kom ösregnet igen,  jag och mannen gick ut i uterummet och la oss på varsen soffa och bara låg och lyssnade på regnet. 

Dagens kvällmat!

Fläskfilé, thaisås, fetaost, avokado och sallad


Ha en skön kväll alla!



Kommentarer
Postat av: Bus Maria

Vad gullig Alma är!! Det är verkligen en tjej som vet hur man gör en människa glad!

2009-05-28 @ 21:37:27
Postat av: Carma ♥

Hejsan hoppsan...

Vilken urgullig picknicklåda =)

Hur är läget med dig?

Själv är jag lite sur på mig själv för att jag fastnat vid datorn som vanligt när jag egentligen borde städa.

Har suttit och surfat runt bland tatueringar i nästan fyra timmar nu och det är inte okej såååå länge ;-)

Är jättesugen nu att gadda mig, måste passa på nu, för de lär dröja annars...

Vad ska du göra i helgen?

Kramar <3

2009-05-29 @ 13:46:08
URL: http://carma80.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilken underbar liten box! Nu vet jag vem jag ska kontakta när jag ska på utflykt!



Det var fint väder när vi var på Lisas, men maten var ganska smaklös. Inget superställe!



Ha en ljuvlog pingst nu! Jag ska jobba!



Kram

2009-05-29 @ 15:21:11
URL: http://linaishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0