Cykling

Nej nu får det vara slut på ursäkter! Om jag känner efter så är faktiskt förkylningen nästan helt borta.
Under hela min semester så cyklade jag i snitt 2 mil varannan dag. Sedan kom som sagt förkylningen och då orkade jag ju inte cykla. Idag var det dags!

Jag puttar in MP3 spelaren i öronen, startar golvfläkten och hoppar upp på sadeln på motionscykeln som står i hallen utanför sovrummet. Hmmm känns ganska ok!
En märklig sak är att jag inte bara kan cykla i en takt hela tiden. Åh nej, jag måste cykla i rätt takt för att det ska bli bra flyt. problemet är att hitta  musik med just den takten som jag cyklar bäst i, och eftersom jag är en schlager nörd så kan ni ju tänka er hur det låter! 
Bästa takten är det i "fångad av en stormvind", "bra vibrationer", "det börjar verka kärlek banne mej"!!!!! :-)

Ja jag håller med! Både knäppt och tokigt! Det finns tyvärr ännu värre exemplar men det vågar jag inte erkänna........ok en till då! "Fågeldansen" Ha ha ha ha ha ha........... 
Hur som helst så har jag cyklat idag. Jag tänkte att jag bara skulle ta en "kort tur" idag men det var så trevligt att jag cyklade 2 mil på 36 minuter!!!!!
Nu har jag snart svettats färdigt så nu ska ja hoppa in i duschen.
Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0