Jobbar

Är på jobbet nu men har rast (30 minuter). Jag jobbar på Thorax centrum som sjuksköterska. Det är både roligt och spännande! På fredag nästa vecka så ska jag börja i skolan igen. Nu ska jag läsa IVA-utbildningen. Det ska bli spännande men jag har fjärilar i magen, tänk om jag inte klarar det?
Fast det är väl så att det är dags att börja tro på sig själv i lite större utsträckning än vad jag gör nu.
Tänk att det ska vara så svårt att säga eller tycka att man är bra på det man gör! En klapp på axeln då och då behöver vi alla!


Kommentarer
Postat av: Lina

Sötaste du! Det är klart att du klarar utbildningen! Finns inte en människa som tvivlar på dig! Efter mycket om och men så har jag startar en blogg! Höll adressen hemlig lite för att jag inte vet om jag vill att någon läser den! Men när jag läser din så blir jag sååå inspirerad! Min bloggadress är: linaishav.blogg.se Kommentrea görna om jag skriver något dumt eller om jag ska ta bort någonting!

Ta det lungt på jobbet!

Puss och kram

2008-08-20 @ 00:22:59
Postat av: Kungen

Det finns ingen bättre än du! Du kommer klara det galant!

Här har du en "klapp på axeln" från mig ;)

2008-08-20 @ 13:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0