Lördag

Så är det lördag igen. Helt otroligt!
Igår kväll var vi på middag hos våra härliga vänner Mia & Tomas. De bjöd på jättegod smörgåstårta. Det var ett tag sedan vi umgicks så vi hade en del att ta igen. Kvällen var trevlig!
Dionysos verkar helt återställd efter geting-sticket igår. Usch det var en ruskig historia!
På fm ska jag till Anette och assistera vid kloklippningen.

I kväll ska vi på kräftskiva hos vårt gamla "klassföräldra gäng" dvs vi som faktiskt tyckte att det var askul att få vara klassförälder. Vi tyckte att det var så himla kul att vi med näbbar och klor höll fast i det ända till fröknarna sa till oss att lämna över till de andra föräldrarna!
Hur som helst så hade vi så trevligt ihop att vi har fortsatt att träffas med lite lagom ojämna mellanrum. I kväll är det så dax och det ska bli så kul!!

Det underbara "Hem till gården" sändes första gången den 16 oktober 1972! Min mormor tittade på det, min mamma följer det, jag följer det och min dotter julia följer oxå det! Måtte det aldrig ta slut! Jag är beroende.......

Kommentarer
Postat av: Johanna

stackars julia, får följa det...haha

2008-08-24 @ 01:24:38
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0