Nytt personligt rekord!

Idag blev jag kompledig från jobbet, så då finns det ingen ursäkt. Jag hoppade på motionscykeln redan kl 08.00 och cyklade 2 MIL på 35 min!!!
Så nu sitter jag här och väntar på att jag ska svettas färdigt

Anette ringde och vill ha lite vägledning med kloklippning. Få se om det blir idag eller i morgon.
En glad nyhet är att Dionysos ska säljas till en familj på måndag. Självklart kommer vi att sakna honom men för hans del är det bättre att få komma till ett permanent hem så fort som möjligt, så att de hinner uppleva så mycket som möjligt av valptiden.
Nu vill Alma ha lite sällskap så jag återkommer senare.

Till B; jag jobbade resten av gårdagen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0