Stressigt

Usch kl är 09.00 och jag har redan hunnit leta efter Almas försvunna innegympasko (måste tydligen skynda mig till HM idag och köpa ett nytt par), har bakat ett flak chokladrutor som jag ska ta till jobbet i em (sista passet innan skolan idag), har en fläskpannkaka i ugnen som familjen kan äta ikväll när jag är på jobbet (verkar som jag har utvecklats till en curling-mamma/fru!) har varit på konsum (hade ingen mjölk till den förbannade fläskpannkakan) har hängt upp tvätt som låg kvar i tvättmaskinen sedan igår och dessutom har jag klätt Julias böcker med bokpapper!!!!
Man kan ju undra hur dags jag steg upp idag. Jo det var kl 05.50!
Det känns som om det kommer bli en sån där dag idag.

Måste alldeles strax hoppa  i duschen, gå ut med Sally (nog fanken öser regnet ner idag igen) och sen ska jag vara på sjukgymnastiken kl 11.00.
Hm får inte glömma fläskpannkakan i ugnen....
Innan jobbet måste jag köpa innegympa saker till Alma och lämna till Henrik på hans jobb (för jag hinner ju inte hem emellan) Ska även försöka få i mig lite lunch......undar om jag kanske ska köpa lite Losec!

Hjälp!!!! Jag behöver ta ledigt från mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Johanna

åååå fy vad stressigt

2008-08-27 @ 16:47:38
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Lina

Anne Anne Anne!!!! Lugna ner dig!!! Du ligger snart på angiobordet och efter det akut CABG!! Ta en spahelg och andas!!

Kram kram

2008-08-27 @ 18:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0