adventslängtan

Åh jag tror jag blir tokig snart, jag vill verkligen att det ska vara advent NU!
Jag vill vill vill vill ta fram ALLA julprylar nu...stjärnor, ljusstakar, mina röda linnegardiner, kaneldoftande ljus, tomtar, änglarna......
Men det vågar jag inte för då skickar Henrik mig till "psyket" och jag vet ju vem som jobbar där......så det kan jag gärna hoppa över!

Idag var det äntligen dags för Almas simskola, kul eller hur? Nähä, det tyckte inte Alma för när vi kom till omklädningsrummet så vägrade hon.
Jo men visst, vi kör jättegärna till stan och tillbaka bara för att det är så kul och så billigt, grrrrrr

Som vanligt när det är lördag så städar vi gemensamt en stund. Alma gjorde jättegoda ne*** bollar och Julia städade sitt rum.
Fam Riis/Åberg och Nova kom och fikade. Våra hundar härjade så det stod härliga till! Kul att se dem ha så kul ihop.

Ja, så var den här grådaskiga dagen snart slut...
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag frågade Alma varför hon inte var på simskolan i lördags. Då svarade hon -"jag ville inte bli blöt!"

Ha ha ha

2008-11-18 @ 21:40:42
Postat av: Therese

Jag frågade Alma varför hon inte var på simskolan i lördags. Då svarade hon -"jag ville inte bli blöt!"

Ha ha ha

2008-11-18 @ 21:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0