En månad till stora "hasa runt i pyjamas dagen"!

Tisdag...föresläsning hela dagen.....hjärtsvikt...
Nu börjar ångesten komma krypande och flåsar mig i nacken......Tenta om två veckor!!!! Gahhhh vad hemskt!

Efter skolan var det dags att hämta Alma på dagis, idag var det
"dropp in fika".
Åh så mysigt! Jag är så glad över att just vi har fått världens bästa dagis och fröknar!
Stooooooooort tack till er!

Därefter hem och fixa mat och "vips" så blev det taco till tisdags kvällsmat! Livet är en fest, eller hur?
Julia hade en önskan om att få åka och köpa sig ett handarbete så efter kvällsmaten åkte vi till stan och där hittade hon ett coolt handarbete så nu ska det pysslas i vintermörkret!
Jag passade även på att smita in på hemslöjden och där hittade jag äntligen ljusmanschetter i smide (så nu slipper jag förstöra mina dukar med stearin!) fortsatte därefter till Rusta och där såg jag nått mycket mycket märkligt!
Jag såg en väldigt mörk man, jag menar jättemörk man (neger) och han hade verkligen det rödaste skägg och hår som jag någonsin har sett! Jag utgår ifrån att det var färgat men det var verkligen rött!!!
Hmmm, konstig värld vi lever i!

Glöm nu inte mina kära vänner att det är Dr House ikväll
det kanske just ikväll är "Lupus"!
Ha det bäst!

ps hoppas att alla nu kan se min mediaspelare och njuta av ljudet! Kan ni inte det så................................köp ny dator!

Kommentarer
Postat av: bea

det kanske var en "negertomte"

2008-11-25 @ 21:12:33
Postat av: Annahoj

Härligt att det finns väldigt udda nänniskor.

2008-11-25 @ 22:00:10
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0