förfall

Ja det är jag som förfaller totalt!
Jag måste verkligen ta tag i detta, den senaste veckan har jag tyvärr ätit godis
(bara för att jag har varit frustrerad, deppig, arg, stressad, stressad, huvudvärk....alla så kallade orsaker är lika usla!)
så nu får det bli ändring på det!
Imorgon ska jag hoppa på Mr Crosstrainer!

Råkade titta mig i spegeln och såg hur jäkla blek jag är
(kärring-grill here i come!) lät sedan blicken vandra neråt och ser då en urskog längs underbenen och jag kan lova att för att få bukt med det så är det vinkelslip som gäller!
Idag när jag tog på mig mina skor så tyckte jag att de kändes lite trånga......kanske dags att klippa tånaglarna?
Öhhhhh vad äckligt!

Bella har varit och jobbat idag igen en stund hos husse!

Innan maten hade Alma en lektion i hur huvudet och hjärnan ser ut! Hon har fått med alla vecken på hjärnan. Hon har även förstått och tagit med magsäcken där det finns både mat och dricka. Örat och hörselgången har oxå fått sin plats.



Undrar om hon blivit påverkad av alla mina böcker som jag sprider ut överallt?

Ikväll är Henrik på hockey så jag och Alma ska se på Idol. Idag vill jag att Lars ska få kicken ur programmet.

Kommentarer
Postat av: Julia

jaså, inte räkan johan då??

2008-11-07 @ 19:42:21
URL: http://pftw.blogg.se/
Postat av: Kristina

Vad månne det bli av lilla Alma? En blivande lärarinna kanske?

Ha en underbar helg!

2008-11-08 @ 03:39:03
URL: http://tinnie.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej dp med Lars!! Tur att Johan fick gå och sätta sig direkt! Jag blev nervös där ett tag!!

Vilken duktig Alma du har! Hon kanske ska göra dina tentor i framtiden!

Ta det lungt i helgen och är ordentligt med godis! Det är du värd!

Nu ska jag till avd 55 och spendera min lördagkväll! Jippi!

Kram

2008-11-08 @ 13:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0