Måndag igen

Nedräkningen har börjat!
Usch jag orkar verkligen inte......

När jag kom hem idag så plockade jag bort Halloween sakerna för nu vill jag verkligen ha jul!
Åh vad jag längtar!

Idag har jag varit och köpt Esberitox (superbra) mot förkylning. Jag har verkligen inte tid att vara förkyld nu men det känns som om den lurar bakom ena näsvingen, Så upp till kamp!

Idag har vovvarna varit hemma själva......Bella är så företagsam att hon numera kan hoppa upp i soffan, inte bra!
När Julia kom hem så hade Bella "läckt" i soffan, SATAN oxå!
Ja men jag har ju inget annat att göra så visst har jag tid att tvätta soffan Grrrrrrrrr

Imorgon ska mannen åka iväg och sova bort till onsdag. Det var ju fanken vad han ska lämna hemmet precis innan jag har tenta (ja han orkar väl inte höra på mina ångest attacker...)

Nu är det väl lika bra att återvända till böckerna, puh....

Kommentarer
Postat av: Annahoj

Du klarar tentan...kramiz

2008-11-03 @ 20:41:33
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: bea

hon heter Berit Eriksson......

2008-11-03 @ 21:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0