Mobilstöld!!!

Idag när Julia kom hem från skolan så hade hon en riktigt tråkig nyhet. Hennes mobil (en hyffsat ny Ericsson K800) har blivit stulen på skolan!!! GGGGRRRRRRRRR.............
Jag brukar tycka att språket är mer stimulerande när man låter bli svordomar men HELVETE vad förbannad jag är nu! Förbannade ungar som stjäl av varandra. Det är nämligen uppenbart att det är ett par i 9:an som är de skyldiga men finns det inga tydliga bevis kan man inget göra.
Henrik (min klippa i livet) tog tag i problemet och har spärrat sim-kort och har äver gjort en polisanmälan.
När sedan Henrik kollar på försäkringsvillkoren så står det där att allriskförsäkringen inte täcker stöld av pengar och mobiltelefoner!
Alltså nu kokar huvudet på mig!!!
Troligen var det bara en kul grej när de där ung******* tog hennes mobil, men HALLÅ det drabbar oss!!

I övrigt har det inte hänt så mycket. Jag var tvungen att ta ett riktigt krafttag för att orka starta om till denna nya kursen som startade i fredags. Luften gick ur rejält efter tentan...
Tenta på den kursen den 8 december.
 
Skickar en extra tanke till dig Tessan!

Kram till Alla!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Satans människor som inte kan skilja på mitt och ditt, ni får väl ta upp det i skolan oxå...

Kram Mamma

2008-11-10 @ 18:42:53
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad synd

2008-11-10 @ 20:27:25
Postat av: bea

fn jla ungar....blir man trött..hoppas den dyker upp!

2008-11-10 @ 20:34:57
Postat av: Kristina Stendahl

Så jla tråkigt.. ibland kan man fundera på om vissa lär sina ungar rätt och fel...att skilja på mitt och ditt. Hoppas telefonen kommer till rätta!

2008-11-11 @ 06:55:47
URL: http://tinnie.blogg.se/
Postat av: tessan

Tack för tanken!!! Kram

2008-11-12 @ 19:39:01
URL: http://thebom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0