På spåret!

Tjoho ikväll är det äntligen dags för "på spåret" igen! Igentligen vet jag inte om jag ska skratt eller gråta åt det. Det låter ju onekligen som vi har blivit pensionärer som faktiskt ser fram emot att få ägna fredag kvällen åt ett frågesport program!
Men vi sitter där och njuter av att det är äntligen är fredag. Det är faktiskt den dagen som på nått sätt är skönast för att man har längtat så hela veckan av att veta att man inte behöver upp och iväg morgonen efter.
Dilemmat ikväll är att det krockar med Idol, och så vill Julia att vi ska spela in "Pirates of the Caribbean" snacka om att ha ett I-lands problem!!!!
Får se hur vi ska lösa det....
Julia är förresten på fest ikväll hos Cajsa som har fyllt år i veckan. De skulle på pizzeria!

I övrigt så har jag (som vanligt) pluggat idag och så......................har det inte hänt så mycket mera.
Jag längtar så efter att få tid att titta på "Hem till gården" igen. Efter förra tentan så tog jag mig tid att titta igenom ca 10 program på en gång, vilken lycka!!!
Nu ligger jag nog 16 avsnitt back igen, åhhhhh vad jag vill vara ledig!

Vill passa på att tacka för filmtipsen (fått ett par på mail oxå) så fort vi får en tom kväll så vet jag precis vad vi ska titta på.
Nu ligger vovvarna på vars en sida om mig, Bella har lagt nosen (och somnat) på kanten till datorn! Sally ligger och trycker på andra sidan, bakom mig på ryggstödet på soffan ligger en av katterna och spinner. Det är mysigt med djur!

Ha en skön kväll och glöm inte att krama nån du tycker om!
Jag skickar en extrastor kram till dig mamma!

Kommentarer
Postat av: sara

helu Anne :)

kul att kolla in din blogg :)

ja, hur löser man alla I-lands problem?

=)

och ang På spåret - dfet e jätte bra och nyttigt program hihi ingen pensionärsvarning på det - hoppas jag :) hihi annars sitter ja illa till hehe

ha de gott!

å trevli helg

mvh sara

2008-11-28 @ 19:04:55
URL: http://bemoddesson.blogg.se/
Postat av: mamma

Den kramen värmer.

Du får en bamsekram tillbaka

MAMMA

2008-11-28 @ 20:48:05
Postat av: Lina

Grattis min fina till att Johan åkte ut! Nu gråter jag blod!!! Grymt!!

Djur är underbart! Jag vaknade idag och undrade vad det var för värmealstrande kudde som låg bakom ryggen! Där låg min lilla Ovän!

Ta paus i pluggandet nu i helgen!

Puss

2008-11-29 @ 00:32:00
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Annahoj

oj på spåret+hemtillgården, a för mig är det lite panchis varning. Men sen tittar du ju på idol med, och det är ju lite 14is varnig på det, så det väger upp det så det blir ju ok ändå.haha Men nu har iallafall johan åkt ut...och det var så göt och se han åka ut! Mest därför jag tittat på det, för att vilja ha ut han. Får se om jag fortsätter att titta på idol nu. Denna omgången har varit kass. Kram J

2008-11-30 @ 03:01:57
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0