praktik

Igår började jag min andra korta praktik på IVA i karlskrona. Det är roligt att få vara i den miljön och få granska övervaknigsapparater för att se hur mycket man fattar ha ha ha ha
Skämt å sido, mycket intressant men (tack å lov) våra patienter var stabila så det var inte så mycket att fixa med igår.
Jo jag fick ta ett par blodgaser ur artärnålen! Skoj!!!

Innan jag började på IVA var jag och hälsade på mina gamla arbetskollegor på avd 55. Åh vad jag saknar dem, träffade även Lina som jag fick chans att krama lite!
 
på hemmafronten då? Jo Julias MP3 spelare har gått sönder, jag har ont i magen (magkatarr) och Sally började löpa, och det på sin 4-års dag! Alma har verkligen lugnat sig i humöret och är för det mesta en cool myspropp!

Idag ska jag till IVA igen och göra ett kvällspass. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Julia

ja, den gick sönder och det var bara mitt fel.. Det var mitt fel att mobilen blev stulen och att Mp3:n gick sönder... Mina två favorit elektriska saker är obrukbara...

2008-11-18 @ 15:52:56
URL: http://pftw.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag ääälllsssskkkarr den rosa granen på rusta!! Underbar! Tyckte till och med att påskfjädergranen var läcker! Tror jag ska flytta till USA över julen! De verkar lika överdrivna som jag!!

Önskar vi kunde kramas varje dag på jobbet!

Kram kram kram från den brinnande människan!

2008-11-19 @ 00:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0