Snö!

Ja se det snöar, ja se det snöar...... Tjoho!
Den första snön, härligt!
Vill bara göra ett förtydligande angående min underbara mediaspelare här bredvid (det var tydligen inte alla som har fått ljud!) klicka på en låt och vänta en lite stund så laddas låten upp!
Så, prova nu och njut en stund av lite härlig musik!

Henrik släpade upp den gamla (fula dörren) från källaren igår för nu ska vovvarna bara vara i köket och ingen annan stans när vi inte är hemma (bella har gnagat på soffbordet, grrrrr)
Men för att få dem att stanna i köket och hallen (ingen tillgång till skorna dock!) så har vi skaffat extrahöga kompostgaller som inte Sally kan hoppa över. Så idag var det stora testet!
När Julia kom hem från skolan så var vovvarna kvar i det inhägnade utrymmet (tack å lov!) och det var bara en liten kisspöl på golvet, och framför allt INGA HYSS av Bella!

Har varit i skolan hela dagen på föreläsning, obstruktiva tillstånd. Synd bara att det var måndag, var tyvärr lite måndags trött. Förlåt Hans!

När det äntligen var dags att köra ifrån skolan blev jag så irriterad. Jag hade tänkt mig att ha en lite lugn stund i bilen och njuta av lite musik, men tyvärr kan jag bara få in mix megapol (och jag som gillar rix fm bäst!) Så vad hör jag då??
Jo två förfärliga programmledare som kör karaoke i sändning! GRRRRRRRRR så irriterat dåligt!
Och de har förstås hysteriskt kul i sin lilla värld. Men jag då?
Jo, jag kastade mig på radion och började ratta på radion som en tok. Lyckades hitta värdelösa P1 och sen P2 men ingen musik! Gaaahhhhhrrrrr skit oxå!

Jag önskar mig en riktig bilradio med cd-spelare och en bra radio som jag kan få in rix-fm på! Är det någon som har en sån över så tar jag gärna emot den!

När jag hämtade Alma så sa hon att det har varit konstigheter på dagis idag! Mystiska spår och konstiga tecken.......undrar vad det kan vara?!

Idag är det precis en månad till julafton!!!

Ha det bäst alla kompisar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så........nu smittade du mig till att julstöka, men fint blir det...

2008-11-24 @ 20:08:44
Postat av: Lina

Jag dööör av att läsa om all din stress!! Önskar du vore med i lördags!! Saknade dig!! ta det lungt med vovvar, barn och julen! Jag får ju tragiska smärtor av att bara läsa din blogg! Fattar inte att du orkar! Beundrar dig starkt! Du är bäst! Puss

2008-11-25 @ 02:02:11
URL: http://[email protected]
Postat av: Annahoj

mysitska spår...det låter skumtler hon får försöka utveckla det. Kram

2008-11-25 @ 07:05:33
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0