Svårt

Ja det är riktigt svårt att komma igång med pluggandet. Känns tomt och vädret gör det hela inte mycket bättre...
Jag har pluggat mycket idag men fick piska mig själv till det!
I övrigt har jag varit på utvecklingssamtal med Julia. Min lilla Julia är SÅ duktig i skolan. Jag är så innerligt stolt att jag känner mig gråtfärdig av lycka!
Dessutom är jag imponerad över att hon fixar att jobba på så bra i skolan eftersom det just nu är mer än lovligt stökigt i hennes klass :-(
Tyvärr är inte alla lika lyckligt lottade som vi...

Idag har jag i alla fall äntligen tränat! Tjohooooo det var skönt
(inte i fötterna, fasen jag måste lösa det problemet snart!)
Jag gjorde 5 km på 25 minuter!
Hade det inte varit för att jag fick ont i ena foten hade jag nog kunnat ta 2 km till men det gick bara inte!

Ikväll är det i alla fall Dr HOUSE! Undrar om det är lupus ikväll? Vi ska titta och käka lite fruktsallad mmmmmmm
Ha en skön Kväll alla!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0