Nagelvård

Min underbara Julia kom hem och hade fått det bästa betyget i klassen på sin bokrecension!! Grattis till dig Julia!
I övrigt då? Jo jag har pluggat idag, tvättat mellan varven och vallat hundarna.
Nyss gjorde jag vid mina naglar med min underbara manikyrmaskin, så lyxig!

Har lackat naglarna och smort in nagelbanden, mmmm vad skönt!
Jag kan tyvärr inte vara med i Beas & Tessans nageltävling men hejjar glatt på! Lycka till bägge två!

Jag har laddat alla våra vinterjackor med nya reflexer

(ni vet väl att man ska byta varje år?)
jag har även fixat reflex-kopplingsmojjänger till vovvarnas koppel, ny reflexväst (till oss själva) och katterna har fått nya reflexhalsband! En stor klapp på axeln till mig själv!

Imorgon är det så äntligen fredag igen (jösses, det känns som om det bara är måndag och fredag jämt) och det betyder IDOL! (Ska bara vara i skolan hela dagen först, föreläsning i syra/bas....)
Nu vore det väl själva fanken om inte den lilla räkan Johan får åka hem. Detta börjar ju likna skandal!!
Alltid är det nått man ska bry sin stackars hjärna med!
Tjingeling kompisar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Tack för din kommentar. Fin blogg du har. Vad läser du till? Kram Linnea

2008-11-20 @ 22:17:05
URL: http://llinnean.blogg.se/
Postat av: Annahoj

Läst...

2008-11-20 @ 22:25:29
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Lina

Inga räkor som heter Johan ska åka ut idag, så det så!!

Puss på dig!

2008-11-21 @ 16:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0