Åska

Tjo vilka åsk knallar det var tidigt imorse! Där vaknade jag med buller och bång, fast jag tycker att det är ganska mysigt när det åskar och knallar (men jag har ju varit vaken sen dess, underbart 04.50.....)

Men igår kväll blev jag livrädd! Jag hade krupit ner i sängen med min underbara skvallerblaska "Hänt extra" så där ligger jag i godan ro och läser och plötsligt dyker det upp en riktigt skräckinjagande bild framför näsan!
Man kan liksom inte tro att det är sant, svarta otäcka ögon.......stora hemska tänder.......ser nästan ut som en av de otäcka i "Alien" filmerna redo att sluka mig i en enda tugga......

Håll i er för nu kommer bilden


Förstå att jag sen hade svårt att somna!

I övrigt har det inte hänt så mycket, jo förresten. För att få lite studiero idag så kokte jag vars ett märgben åt vovvarna. Effektivt men det luktade apa i huset halva dagen sen Grrrrrrr

Ikväll är man kung över fjärrkontrollen eftersom maken är på hockey i Olofström. Jag ligger riktigt mycket efter i min älskade tv serie "hem till gården" 16 avsnitt att ta igen.......det blir tufft!
Dessutom har jag två avsnitt av Prison break......
JAG VILL OXÅ HA HÖSTLOV!

Är det någon som vill ta och byta liv med mig ett tag?







Kommentarer
Postat av: Ninni

Märgben får stanna utomhus hos oss.



Ja, PXI är såld, höll inte nivå för min avel.. synd...

2008-10-29 @ 19:29:39
URL: http://www.marklanda.dinstudio.se
Postat av: bea

du är underbar..........(GAPSKRATT)

2008-10-29 @ 21:02:22
Postat av: Anonym

ooo fy vilken bild....ler Sisst vi(ingvar) kollade resutatet mellan olofström och khk så stod det 7-2. Antar att du har lokal åska i nättraby idag med. Kram syster yster

2008-10-29 @ 23:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0