Cellbiologi och en snygging!

Oj idag var det verkligen en rivstart med cellbiologi. Just nu känns det nästan helt omöjligt....

När jag kom hem så hoppade jag på Mr Crosstrainer. Nu kanske ni trodde att jag hade lagt av med det men icke! Jag har bara haft en liten paus eftersom vi alla har varit förkylda. Idag blev det 5 km.

Nått som är riktigt skumt med träningen är att efter ca en 15 minuter så somnar min stortå och bak mot främre trampdynan!!
Jag brukar försöka att stå ut men det är ju hyffsat jobbigt när jag ska kliva av, jag ser antagligen ut som en fylletratt eftersom jag har lite svårt att hålla balansen ;-)
Jag tror jag ska ta upp problemet med min underbara sjukgymnast, han vet säkert vad jag ska göra åt det!
Tar tacksamt emot tips på lösning!

Jag har i övrigt stora problem (ja visserligen är allt relativt) med mitt hår, det är för långt!
Så fort jag sitter ner så fastnar jag, på natten är det som sjögräs runt ansiktet och när jag har tvättat det så kyler det på min redan onda nacke.
Sist det var så här långt var för 5 år sedan. Då klippte jag av allt i ett nafs precis lagom till Almas namngivning. Får se hur det ska bli den här gången!

På fredag är det dax för "ladies night"!!! Ser fram emot att få dregla över Martin Stenmarck.......
Titta och njut!
Denna underbara bild tog Julia på östersjöfestivalen förra sommaren när vi var där!
Mmmmmmmmm kolla blicken!
På fredag gäller det!

Kommentarer
Postat av: Annahoj

Duu det dära med balansen har jag med problem med. Jag har super duper svårt för att hoppa på klippor, och jag kan lägga hilleben på mig själv lätt. Fast sen jag började yogan, så har det blivit lite bättre. En position vi har är att jag står på ett ben upp med benet i ett v intil kroppen, fälla ut armarna och sen ska de mötas ovanför huvudet, sen ska man andras och fockusera blicken med. Men annars är jag vig som ett kylskåp på yogan. Men det kanske släpper snart. Jag kan stå på ett ben och ta på mig strumoperna nu, om jag skyndar mig, innan jag är på g att vippa. Du är möjligt vis inte svår startad i fötterna och benen på morgonen? Och är lite spänd i trampdynerna?

kram lilla syster yster

2008-10-06 @ 21:50:47
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: B

Byt skor.

Ses på fredag!

2008-10-06 @ 22:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0