Dålig fantasi

Känns som jag har dålig fantasi idag om vad jag ska skriva om.
Grejen är den att jag är helt slut (fast det säger man ju jämt) och jag har en mental svacka....

Skolan är skitjobbig, jag har så jäkla ont i nacken idag (var hos sjukgymnasten i morse och det kommande dygnet brukar jag ha ont innan det vänder och blir bättre)
jag är så fantastiskt stressad över att tiden inte räcker till, det är så mycket som jag skulle vilja hinna med:
blommorna behöver vattnas (hänger som kokt spagetti längs krukorna) spindelväv både här och där (visserligen är det snart halloween men ändå!) tvätthögen växer till lika snabbt som maskrosorna på våren) dammet hopar sig.......

Det skulle vara trevligt att hinna prata med barnen ibland och mannen.......ja vad ska man säga? Det är tur att han har sin hockey i alla fall ;-)

Är det bara jag som har det så här eller är det nån som känner igen sig?

När jag trodde att inget mer kunde gå fel så upptäcker jag att min favorit mascara (Clinique) har tappat sin lilla borste inuti behållaren Grrrrrr
Shit nu fick jag ju mer huvudvärk! Går ut i köket för att ta alvedon och då..........trampar jag i en hundskit (visserligen varm och nygjord) AAAAhhhhhrrrrrrgggggggggg

Dax att börja rabbla bibeln baklänges!
Nu orkar jag inte mer!!!!!

Idag har livet verkligen drabbat mig så nu ska jag lägga mig på soffan, där kan väl inte så mycket hända......eller?

Onödig fakta: En kackerlacka kan leva i 9 dygn utan huvud!

Kommentarer
Postat av: Annahoj

ja, det finns många kvinnor som känner så. Just att de måste vara den som gör allt, och att när mannen gör det så blir det inte "ordrentligt" gjort, så därför tar de på sig hela ansvaret själv, och glömer bort egentid, som gärna mannen tar tex hocy mach. Det kanske går och omstrukturera rutiner/fördela det på ett annat sätt?så du får lite mer egentid. haha Köp plastblommer så slipper du vattna, sparar tid... Kram lill syster yster

2008-10-22 @ 22:17:09
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0