Dugga

Idag klarade jag duggan! Dugga är ett slags läxförhör och idag var det dags att kolla om kunskaperna höll.
Därefter var det en rivstart på respirationen!
Jag är så dyngtrött att jag knappt orkar hålla ögonen uppe (det kan i och för sig oxå bero på att jag har haft läxförhör hela natten i drömmarna och vaknat ett X antal ggr)
hjälp vad jag längtar efter att gå och sova!
Äh om en stund blir det nog bättre när hjärnan har fattat att den nyss fått middag!

Nu håller jag på att hjälpa Alma skriva en saga (och ärligt talat är det den nivån jag är på just nu) Hon dikterar för mig och jag skriver, därefter ritar Alma bilder till sin saga.

Grattis till lilla mamma som har namnsdag idag

Jag är ledsen mina kära vänner men jag har inte mera skriv ork nu.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0