Fredag....

Va! Redan fredag igen! Undrar var denna vecka tagit vägen?
Det kan i och för sig bero på att Bella har flyttat in hos oss. Det är fantastiskt vad hon har anpassat sig till oss! det var mycket större omställning när vi skaffade Sally.

Vår lilla Bella sover gott om natten utan att kissa och bajs inne, istället får vi väcka henne när vi ska stiga upp!
På dagarna går hon runt och leker med Sally och sina leksaker, hon har ännu inte bitit på något som hon inte får.
Hon skäller på katterna och vill leka med dem (men det vill inte dom!) sen vill hon gärna komma upp i knät när hon är trött och ska sova, med andra ord så fungerar det hur bra som helst!

I morse när Alma hade stigit upp så satt hon i soffan med en ballong (som hon fick på BVC igår) och så sa hon plötsligt: Mamma, vill du att jag ska spå din framtid?
Ja sa jag.
Hon sa: Jag ser att du har sprickor i hjärnan!!!!
Vad menar du nu???
Jo sa hon: Igår såg jag på tv att det finns sprickor i hjärnan och det har du!
(Tänk att hon verkligen kunde se hur jag upplever min hjärna just nu!)

Tjoho! Idag är det 2 månader till julafton!

Ikväll är det Idol och det ska jag verkligen inte missa.
ABBA tema - härligt!
Nu hoppas jag att den där lilla räkan Johan får lämna idol ikväll. Han kan ju inte sjunga!

Dagens onödigt vetande: Knappt hälften av Irlands mjölkproduktion går åt till att göra Baileys


Kommentarer
Postat av: Annahoj

Alma kanske har lite av häx generna.. haha

2008-10-25 @ 00:07:45
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0