guldläge

Tjoho! Oooooiiiiioooooiiiiioooooiiiiiooooiiioooo.....
jag har klarat helvetes tentan dvs den i Vårdvetenskap!
Wow! Vad skönt det var att få det beskedet.

Idag har jag varit i stan och hämtat mina vigselringar. Jag har justerat storlekarna (som på ngt mystiskt sätt inte var samma, så därför satt de lite konstigt på fingret) de har även polerat upp dem så nu gnistrar de och blänker så att jag nästan bländas av dem, ha ha ha ha
 
Fast ärligt talat så är jag så jäkla stolt över dem, inte bara det som de symboliserar utan en del i det är oxå att jag själv har designat dem!
Så här ser de ut:


I övrigt har jag mest pluggat idag, ångesten sprider sig i kroppen inte bara för att man närmar sig tentan utan nu är det så att jag absolut måste köpa en bok som inte går att hitta på biblioteken i vårt län
(tror fanken det när vi är så många som läser samma kurs)
denna underabara bok kostar 710 :- .............för två veckor sedan köpte jag en annan bok "intensivvård"
(IVA-sköterskans bibel som alla måste ha) den kostade 740:- .......
Undrar var någonstans i Karlskrona jag måste gå och "ställa mig" för att ha råd med detta?

Ikväll finner jag verkligen inget på Tv:n att titta på!
Bonde söker fru - nej tack!
Hur kan det heta så när det är en bög i? Han söker väl uppenbarligen inte efter en fru!
Det kanske skulle heta: Bonde söker söker BO-skap ha ha ha ha
fast det har de ju redan......

Nej jag ligger 10 avsnitt back (igen) på "hem till gården" så jag vet vad jag ska göra när Henrik är på Hockey
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: bea

du är såååå jäkla rolig, gud var vi skrattar therese och jag. Varje morgon frågar vi- har du läst Annes blogg...och så skrattar vi....tack för att vi får ha kul på din bekostnad..../Bea

2008-10-15 @ 20:12:03
Postat av: Lina

Hur kan du bara säga att Bonde söker boskap inte är något att ha!! Det är ju veckans bästa!!!! Nu blev jag frustrerad!! Åh bögen Peter är ju så jäkla attans snygg!!! Klart han ska vara med!!

2008-10-17 @ 22:57:43
Postat av: Therese

Min vigselring hamnade i trädgården när jag hade huset på er gata, jag grävde upp mitt trädgårdsland. Nu är vi ju skilda men då var det ju inte sååå roligt

2008-10-21 @ 21:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0