Höst dag

Idag har varit en lång dag. Jag började i alla fall med att dra mig ur "joggingbralleträsket" Tjoho!
Sen åkte jag och Alma till Ludmilla och fikade. Maria var oxå där med sina barn så äntligen fick Alma träffa och leka med barn och jag fick en härlig stund med vuxna trevliga människor!
Tack för fikat!

Ludmilla bor helt underbart med en sån fantastisk utsikt!

jag kan liksom inte se mig mätt på den!

Såg att hennes rosor fortfarande blommar. Lyckades riktigt bra med att fånga den på bild!

Vad sägs om den, tagen med min mobil kamera!
(Kanske jag kan få ett utlåtande av Bodil?!)

Annars har jag varit i Växjö och haft skolarbete och djupa samtal om vårdvetenskapens underbara värld!
Kom inte hem förrän strax innan nio....
Och stackars lilla Julia som har fått vara ensam hemma, förkyld och allt som hon är!
Det värsta är att jag börjar få ont i halsen.....men jag har inte tid!!!

Skänker en kram till min stackars kompis och arbetskollega som haft en jobbig dag... stå på dig, innan någon annan gör det!

Nu är klockan mitt i natten och för mig är det dags att sova
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0