Kustbevaknings hund

Idag har Bella fått följa med husse till jobbet pga av att jag skulle på föreläsning. Dagen har varit jätte bra och Henrik har fått jobba i lugn och ro. Han tog en del kort på henne:

Först fick hon prova stolen!


Var tog den där jäkla musen vägen nu då?


Jag tror jag ringer matte och frågar!


Blir det bra så här?


Fast 95% av tiden låg hon i buren och sov!


I övrigt har jag nog inte så mycket att tillägga för dagen.
Jo förresten, jag hann att lyssna en stund på Mix megapol "Adam &Gry" imorse när jag körde till skolan
(eller rättare sagt så får jag inte in mitt absolut bästa radioprogram "Rix Morgonzoo" på radion i bilen grrrrr)

Jag är så irriterad på Adam & Gry, bara för att de är så dåliga!!!!
Det är så mycket flams och trams,  mycket asgarv åt interna skämt  och det  mesta handlar bara om  staaaan  dvs  att Sverige består bara av Stockholm.
Nej tacka vet jag "Rix Morgonzoo" Tummen upp för Titti, Roger & Gert

Idag hade Alma varmt och torrt på fötterna! En klapp på axeln åt mig som i fredags fick tummarna ur....

Jag börjar känna mig riktigt nervös nu (undrar hur det kommer att bli typ dagen innan?) för nästa tenta som kommer om 2 veckor. Jag har fruktansvärt mycket att läsa in, suck.....

Är det någon som vet hur man trollar fram 8 extra timmar per dygn så blir jag tacksam!

Bamse kram till er alla!


Kommentarer
Postat av: Ula

Jadu... På rockzone, tradera, Queenonline och skivorna vet jag inte

2008-10-20 @ 18:14:44
URL: http://pftw.blogg.se/
Postat av: Mamma

Man ser redan att hon har det i blodet...det där med att bli tullbevakningshund..så söta bilder.

Kramen till er alla.

Mamma & Ingvar

2008-10-20 @ 18:44:43
Postat av: Annahoj

vilket hund jobb haha

2008-10-20 @ 23:08:00
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: chanette

minns du mig? jag var bra liten då du såg mig sist.. attans vad söt hund ni har. lilla bella.. henne skulle jag inte takca nej till såååååå gullig.. hur e det annars med dig och barnen? jag har ju 2 små underbara men vilda söner nu..

kram chanette innan jeanette

2008-10-21 @ 14:23:14
URL: http://channe.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag som tycker att Gry och Adam är sååå bra! Hennes skratt smittar såå när man kör till jobbet på morgonen!

2008-10-21 @ 21:16:52
Postat av: Marita

Så söt hon är lilla Bella! Hon verkar trivas bra på KBV!! Ha de riktigt gott! Kram Marita

2008-10-22 @ 02:54:27
Postat av: Mia

Åh, sån goding Bella är. Jag tycker hon påminner lite om Maks i utseendet ;)

2008-10-24 @ 13:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0